خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/21 - 14:54
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زهی:

مجوز احداث بیمارستان میرجاوه اخذ شده است

نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس گفت: با پیگیری های انجام پس از رایزنی های مکرر مجوز احداث بیمارستان میرجاوه به عنوان بیمارستان بین المللی اخذ شده است.

اسماعیل حسین‌زهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه گفت: با پیگیری های انجام پس از رایزنی های مکرر مجوز احداث بیمارستان میرجاوه به عنوان بیمارستان بین المللی اخذ شده است.



وی افزود: همچنین با تلاش های انجام شده اعتباری بالغ بر 24 میلیارد تومان برای احداث فاز جدید بیمارستان امام خمینی خاش اختصاص یافت. طرح توسعه بیمارستان امام خمینی خاش در مرحله تجهیز کارگاه است  و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.



نماینده مردم خاش، میر جاوه ، بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس بیان کرد: در روزهای اخیر نیز حدود 38 پروژه عمرانی اعم از جاده های روستای، گازرسانی و ... در بخش کورین با اعتباری بالغ بر 68 میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی شده اند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دیدار و گفت و گویی هم با وزیر ورزش داشتم که در این دیدار پیرامون رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه مباحثی مطرح شد و مقرر گردید اقداماتی در این رابطه انجام دهد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 367973
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار